Важно известие

Поръчването онлайн няма да бъде достъпно за периода 23-25 ​​ноември

От петък, 23 ноември 00:00 часа до неделя, 25 ноември 24:00 часа ще извършим надстройка на основната си система, за да създадем по-добро преживяване на потребителите.

През това време поръчването онлайн, както и всички онлайн услуги, няма да са достъпни.

Препоръчваме Ви да подадете онлайн поръчките си възможно най-скоро.

Уебсайтът на Hilti ще бъде напълно функционален отново в понеделник, 26 ноември.

Как можем да помогнем, докато нямате възможност да поръчвате онлайн?

Клиентско обслужване

Ще можете да се свържете с нашето Клиентско обслужване, както обикновено, в рамките на работното ни време. Нашият екип ще бъде на разположение, за да отговаря на всички запитвания и да приема поръчки както обикновено.

Обадете се на 0800 123 98. Поръчките ще имат един ден забавяне на доставката.

Магазини

Hilti магазините ще работят, както обикновено, с нормалното си работно време.

Уебсайт и мобилно приложение

Все още ще можете да намерите информация за продуктите ни и да изтегляте документи от уебсайта на Hilti. Моля, имайте предвид, че през този период няма да можете да влезете в профила си.

Мобилното приложение Hilti ще бъде офлайн.

Sales Rep Icon

Търговско-технически консултанти

Ще можете да се свържете с вашия търговско-технически консултант, както обикновено, в рамките на работното ни време.