Уважаеми клиенти,
Хилти България следи с много голямо внимание развитието на пандемията от COVID-19 и във връзка с обявеното извънредно положение в страната ни, спазва указанията, издадени от Правителството.
Здравето на нашите служители, на нашите клиенти и на обществото ни като цяло е изключително важно за нас.
Бихме искали да Ви уверим, че предприехме сериозни мерки за безопасност относно контактите с нашите клиенти, управлението на продажбите и ремонтите на продуктите ни. Нашата бизнес структура е готова да посрещне тази извънредна ситуация и активира всички канали за справяне с евентуални бъдещи закъснения по веригата на доставки.
Използваме случая да Ви напомним, че Хилти България разполага с утвърдени канали за комуникация, поръчки и продажби, като в настоящия момент Ви призоваваме да ги използвате активно. При необходимост, може да се свържете с Вашия търговски консултант или с клиентско обслужване на телефон 0800 123 98. На Ваше разположение е нашият онлайн магазин, през който може да поръчате директно.
Хилти магазините продължават да работят, спазвайки всички официални указания за специален пропускателен режим и мерки за дезинфекция.
Към настоящия момент не изпитваме недостиг на продукти и очакваме забавянията в производството да бъдат минимални.
Поради възникналите форсмажорни обстоятелства, не сме в състояние да гарантираме изпълнение на обещанието за тридневен ремонт, ето защо временно спираме програмата „3 дни или безплатно“.
Бихме искали да Ви уверим, че в този момент на затруднено управление на бизнеса Ви, можете да разчитате на надежден партньор в наше лице. Заедно ще успеем!
Ако възникнат допълнителни въпроси, може да ни намерите на: