От 01.01.2026 г. Hilti България въвежда нова ERP система с цел предоставяне на по-добра услуга за своите клиенти. Hilti България предприема всички необходими действия, за да бъде преходът възможно най-ефективен и лесен. Поради това не всички Hilti услуги ще бъдат достъпни по време на преходния период.
(включително вход на потребители в www.hilti.bg)
Последни онлайн поръчки през декември са възможни до 18.12. в 15:00 ч.
Редовната работа на уебсайта ще бъде възстановена на 07.01.2026 г.
В периода между тези дати ще можете да имате достъп до уебсайта, но без възможност за вход и поръчки.
(отнася се само за продукти, налични в магазина в деня на покупката)
Последният ден през декември в който можете да закупите налични продукти в Hilti магазините, е 17.12.
(редовно работно време до 17:00 ч.)
Редовните продажби в Hilti магазините се възобновяват от 07.01.2026 г.
Забележка: Hilti Store Младост и Люлин ще бъдат отворени и на 18.12.
Последният ден през декември за изпращане на машини/ уреди за ремонт е 12.12.
Ако е необходима оферта за ремонт, последният ден през декември за изпращане на машини/уреди за ремонт е 08.12.
Hilti магазините ще приемат уреди за ремонт и след посочените дати, но самият ремонт ще се извършва след 08.01.2025 г.
Ако искате да пуснете ремонт онлайн, моля използвайте тази форма: https://www.hilti.bg/content/hilti/E4/BG/bg/support/support/tools-repair.html