Регистрирайте се на HILTI.BG.Открийте предимствата на Вашия онлайн акаунт.Научете повече
Важно съобщение
Временни ограничения на услугите по време на преходния период.

От 01.01.2026 г. Hilti България въвежда нова ERP система с цел предоставяне на по-добра услуга за своите клиенти. Hilti България предприема всички необходими действия, за да бъде преходът възможно най-ефективен и лесен. Поради това не всички Hilti услуги ще бъдат достъпни по време на преходния период.

Онлайн поръчки

(включително вход на потребители в www.hilti.bg)

  • Последни онлайн поръчки през декември са възможни до 18.12. в 15:00 ч.

  • Редовната работа на уебсайта ще бъде възстановена на 07.01.2026 г.

  • В периода между тези дати ще можете да имате достъп до уебсайта, но без възможност за вход и поръчки.

Покупки в Hilti магазини

(отнася се само за продукти, налични в магазина в деня на покупката)

  • Последният ден през декември в който можете да закупите налични продукти в Hilti магазините, е 17.12.

  • (редовно работно време до 17:00 ч.)

  • Редовните продажби в Hilti магазините се възобновяват от 07.01.2026 г.

  • Забележка: Hilti Store Младост и Люлин ще бъдат отворени и на 18.12.

Ремонт на машини/уреди
  • Последният ден през декември за изпращане на машини/ уреди за ремонт е 12.12.

  • Ако е необходима оферта за ремонт, последният ден през декември за изпращане на машини/уреди за ремонт е 08.12.

  • Hilti магазините ще приемат уреди за ремонт и след посочените дати, но самият ремонт ще се извършва след 08.01.2025 г.

  • Ако искате да пуснете ремонт онлайн, моля използвайте тази форма: https://www.hilti.bg/content/hilti/E4/BG/bg/support/support/tools-repair.html

В случай на въпроси, можете да се свържете с нас на телефон 0800 123 98.